Det digitale vinder frem: En god samarbejdsplatform til din arbejdsplads

Sponsoreret

Man skal ikke spole mange år tilbage i tiden for at se, hvordan samtlige danskere på arbejdsmarkedet gik rundt med hver deres mappe eller kalender. Der skulle være styr på møder, notater eller frokostaftaler. Papirer alle vegne, der skulle give et overblik over, hvordan den kommende dag skulle forløbe. I løbet af de seneste år er vi blevet mere og mere digitale. I takt med den stigende digitalisering er mapperne, de fysiske kalendere og de uoverskueligt mange papirer blevet smidt ud til fordel for den digitale løsning på smartphonen eller computeren.


Gode kommunikationsmuligheder


Udover muligheden for at samle alle vores notater, møder og lignende på vores telefon og computer, har den digitale fremgang også åbnet op for nye samarbejds- og kommunikationsmuligheder på arbejdspladsen. Det kan man blandt andet gøre ved hjælp af det moderne intranet på abonnement.


Et intranet på abonnement giver dig og din arbejdsplads mulighed for en endnu bedre samarbejdsplatform, som kan komme hele virksomheden til gavn. 


Abonnementsløsningen er for den virksomhed, der ønsker hjælp til at komme godt i gang med opsætning, introduktion samt konsulentydelse i den tid, hvor virksomheden betaler for et abonnement.


Mulighederne ved intranet på abonnement


Hvis først du beslutter dig for, at din virksomhed skal investere i intranet på abonnement, giver det dine medarbejdere mulighed for at dele dokumenter med hinanden, arbejde i det samme dokument på samme tid og chatte med hinanden. Derudover giver det også ledelsen mulighed for at målrette information fra ledelsen ud til den enkelte medarbejder.


Så hvis din arbejdsplads har lyst til en gang for alle at komme videre fra den fysiske kalender og de mange papirer, og har behov for prøve nye kommunikations- og samarbejdsmuligheder, men ikke har lyst til at kaste sig over en hel ny intranetløsning, kan det være en god idé at kigge nærmere på mulighederne for et intranet på abonnement.