Hvilken software bør din virksomhed benytte?

Annonce


På langt de fleste arbejdspladser i dag er det vigtigt at have styr på de forskellige it-systemer, fordi det hele går rigtigt hurtigt. På grund af at vi lever i en digital tid, kræver langt de fleste arbejdsopgaver adgang til computer og andre teknologiske hjælpemidler for at kunne løses ordenligt. Derudover benyttes mail dagligt til at kommunikere med både medarbejdere internt i virksomheden og kunder eksternt. Disse er blot få eksempler på, hvorfor det er helt essentielt at vide, hvilke programmer der er de vigtigste for din virksomhed. Læs med nedenfor og få gode råd og ideer. 


Office 365 til din virksomhed


Den gode gamle Office-pakke er stadig lige så populær og vigtig i dagens Danmark. De programmer, som er en del af Office 365-pakken, er helt uundværlige på de fleste virksomheder i dag, fordi pakken nemlig indeholder alle de velkendte Microsoft Office programmer: Word, Excel og PowerPoint. Derudover er der også en lang række ekstra værktøjer, som kan hjælpe med at effektivisere din virksomheds interne samarbejde. For eksempel synkroniseres Office 365 helt automatisk, så du og dine kollegaerne altid har adgang til de nye elementer, som er blevet tilføjet, hvor du også kan arbejde både online eller offline fra en telefon, tablet eller computer. Dette gør derfor, at du og dine kollegaer kan arbejde alle steder fra, hvilket optimerer arbejdsprocessen og i sidste ende effektiviserer din virksomhed. Office tilbyder flere forskellige kurser i alle deres programmer, hvilket er rigtigt godt at benytte sig af. Se mere her


Et CRM-system forbedrer kundekontakten


Kundekontakten er rigtigt vigtig i dag, fordi der findes så mange forskellige valgmuligheder på markedet. Hvis kunden ikke føler sig set eller hørt, finder de bare et andet sted at gå hen. Det handler derfor om at sætte kunderne først, hvilket CRM-systemet er designet til. Filosofien bag systemet handler om at forsøge at anskue tingene fra kundernes syn, fordi først når de er tilfredse vil det vise sig i et øget salg. CRM-systemet, som står for Customer Relationship Management, og på dansk kunderelationsstyring, er et system, der indeholder relationer og transaktioner om kunder. Systemet indsamler ikke kun kundeinformation for den individuelle medarbejdere men for hele virksomheden, hvorfor alle medarbejdere har mulighed for at træffe hurtige og vigtige beslutninger. Dette vil i sidste ende give kunderne en meget bedre oplevelse, hvilket vil ende ud i meget gladere kunder, som vil blive ved med at vende tilbage.