Undgå dårlig økonomi på arbejdspladsen med dette værktøj

Sponsoreret

De fleste har formentlig en gang eller to i løbet af livet oplevet, at økonomien har været presset i slutningen af en måned. Det kan være en vaskemaskine, der er gået i stykker eller en ekstra dyr tandlægeregning, der banker på døren. Og så handler det om at få alle ender til at hænge sammen - der bliver spinket og sparet, så kontoen ikke går i minus. Og hvis det skulle ske, at det alligevel ikke lykkedes at få det hele til at gå op i en højere enhed, ved vi også, at der venter en ny månedsløn rundt om hjørnet.


Det kan gå en gang imellem, hvis det er privatøkonomien, det drejer sig om. Men er du virksomhedsejer, skal du hele tiden sikre dig, at økonomien løber rundt, så virksomheden ikke ender med at gå konkurs, hvis alt går galt.


Et værktøj til god økonomi


Skulle du alligevel være en af de virksomhedsejere, der har svært ved at danne sig et overblik over, hvordan det står til med budgetterne i virksomheden, kan du ved hjælp af et enkelt værktøj få et bedre overblik over, hvordan det står til med økonomien i din virksomhed.


Med det brugervenlige værktøj Jedox kan du en gang for alle få styr på budgetterne i virksomheden. Fordi værktøjet er nemt og enkelt at integrere i virksomheden, er der ikke behov for hjælp udefra til at få det til at fungere.


Ekstra fordele


Det er dog ikke kun på budgetsiden, du kan få hjælp, når det kommer til Jedox. Værktøjet kan nemlig gøre flere processer på arbejdspladsen mere automatiske, end I måske er vant til.


Værktøjet vil også kunne hjælpe jer med personaleplanlægning, analyser og rapporter. Det betyder også, at man løbende kan holde øje med, om de mål man har sat for virksomheden, bliver nået.


Så ligegyldigt om du er en virksomhed med tre eller 300 ansatte, om virksomheden beskæftiger sig med mode eller med biler, kan det være en god idé at investere i et værktøj som Jedox.