Kontakt DLC.dk

Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage. Inden du skriver, så beder vi dig dog være opmærksom på følgende:

1. Ønsker du support til et program eller spil, så kontakt venligst producenten i stedet for os. Vi har anmeldt tusindvis af software-titler, og vi kan desværre ikke yde support på dem alle.

2. Hvis du har købt software, og har brug for hjælp, så kontakt venligst sælgeren deraf. Siden 2014 har vi på DLC.dk tilbudt køb af software via producenterne her på DLC.dk, som producenterne selv yder support på. Er der tale om et sådan køb, bedes du kontakte dem iht. kontaktinformationerne, som findes i den bekræftigelses-mail, som du har modtaget fra dem. Det er både dem, der har fået betaling for at hjælpe dig og som er bedst til det.

3. Inden du skriver, så beder vi dig tjekke vores sektion med Ofte stillede Spørgsmål og læse vores side omhandlende Brugervilkår, Cookies & Privatliv.

4. Alle vores filer bliver kontrolleret af Symantec/Norton Security. Evt. advarsler omkring malware o.l. vil derfor sandsynligvis skyldes false-positives, hvis du oplever at blive advaret om virus i filer hentet fra DLC.dk.

Vi tager dog gladeligt imod alle former for ris og ros, som vi medtager i vores videre udvikling af DLC.dk. Videre hjælper vi gerne så vidt muligt med at løse problemer, såfremt du ikke kan få hjælp hos producenten, eller du er blevet dårligt behandlet af disse. Herved kan vi også advare andre brugere omkring dette. Husk venligst dokumentation i sådanne tilfælde og kontakt altid producenten først.

Du kan fange os på hallo@dlc.dk.